Соціалізація на уроках інформатики учнів з особливими потребами
Роль уроків інформатики у соціалізації учнів з особливими освітніми потребами.
Соціалізація – комплексний процес засвоєння індивідом певної системи знань, норм і цінностей, які дозволяють йому бути повноправним членом суспільності. Соціалізація виступає одним із основоположних соціальних процесів, що забезпечує існування людини в середині суспільства.
Напрямки соціалізації:
- Організаційно-методичний
- Навчально-прикладний
Організаційно-методичний полягає в організації навчальної діяльності учнів таким чином, щоб робота проводилася в групах. Це дає можливість виховувати та розвивати важливі соціальні якості людини:
- здатність працювати в колективі;
- взаємодіяти;
- допомагати один одному;
- разом планувати роботу;
- працювати на одну ціль;
- оцінювати вклад і результат роботи кожного учасника групи.
Використання диференційованих завдань формує в учнів ряд соціальних компетентностей:
- уміння робити вибір;
- формує відповідальність за власний вибір;
- формує вміння проводити самооцінку та самоаналіз;
- розвиває критичне ставлення до себе.
Навчально-прикладний полягає у вивченні сучасних інформаційно-комунікаційних засобів. За допомогою сучасних засобів комунікації, таких як електронна пошта, форуми, чати, соціальні мережі, де відбувається соціалізація особистості учня, розвивається вміння вести діалог, листуватися тощо.
- Гурток "Книжкова лікарня"
- Весела година «У світі казок»
- Вічна і світла пам'ять Захиснику України, директору Тернопільської спеціальної школи ТОР Крупі Любомиру Левковичу
- «Збереження репродуктивного здоров’я. Планування сім’ї»
- Проведено зустріч вихователів школи з головним спеціалістом управління сім'ї, молодіжноі політики та захисту дітей
- Учні школи-інтернату взяли участь у фестивалі «Барви життя»
- Відбувся І етап Всеукраїнського конкурсу "Ерудит"