Проведення педагогічної ради
30 жовтня 2018 року проведено педагогічну раду на тему «Впровадження інноваційно-проектних технологій у виховній роботі школи-інтернату для формування особистості громадянина з особливими освітніми потребами»
Мета педагогічної ради: розглянути проектні технології; налаштувати педагогів на доцільне використання новітніх технологій в освітньому процесі; активізувати наукове мислення.
Завдання педагогічної ради:
- визначити значення проекту як методу освітнього процесу;
- з'ясувати алгоритм дій педагогів і учнів на певних етапах проекту;
- виробити компетентності педагогів, во¬лодіння якими є необхідною умовою при застосування інноваційних технологій.
№ з/п |
Зміст виступу |
Відповідальний |
1. | Виконання рішення попередньої педради |
Директор І. М. Смачило |
2. | «Про впровадження інформаційно-проектних технологій у виховній роботі школи-інтернату для формування особистості громадянина з особливими освітніми потребами». (Доповідь) |
Заступник директора з виховної роботи Маніло О. В. |
3. | Обмін досвідом роботи (презентація проектів): |
Вихователі |
3.1. | Про використання інноваційно-проектних технологій у соціалізації підлітків з особливими освітніми потребами». |
Мацейків О.А. |
3.2. | Про формування морально-духовної життєво компетентної особистості через діяльність у проекті «Добре серце». |
Кобель Л. Л. |
3.3. | Про роботу проекту «Духовні джерела рідного краю» з формування у старшокласників почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини, народу, українських законів, традицій і звичаїв. |
Гуменюк Г.Й. |
3.4. | Про мету, завдання і організацію роботи з учнями 6-А класу у проекті «Квітуча моя Україна». |
Змійовська Г.М. |
- Учні відвідали «Майстерню карамелі»
- Соціально-психологічна служба інформує:
- Заняття тренінгової програми «Сприйняття різноманіття – основи толерантності»
- Проведено акцію до відзначення Дня людей похилого віку
- Мандрівка рідним краєм
- Соціалізація на уроках інформатики учнів з особливими потребами
- Творчий звіт 10-Б класу “Козацькому роду нема переводу”