Проводився Тиждень початкової школи


Завдання сучасної початкової школи – розвивати дитину, як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. Тому, відповідно до плану роботи школи, з метою реалізації цих завдань, з 24 по 28 лютого 2020 року проводився Тиждень початкової школи.Робота була спланована так, що заходи охоплювали різні сфери діяльності учителів та учнів, були цікавими, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку молодших школярів.
У проведенні тижня активну участь взяли молодші школярі 1 – 4 класів. Головна організаторська роль належала учителям. Їх ентузіазм, творчий підхід допомогли зробити цей тиждень справжнім улюбленим святом як для дітей, так і для дорослих. Конкурси, ігри, веселі руханки, бесіди, перегляд мультиплікаційних фільмів, змагання розвивали творчість школярів, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними.
Понеділок
День доброти
Заходи |
Відповідальні |
1. Відкриття Тижня початкової школи. Ознайомлення з планом роботи |
Возна Г.В.(10.30) |
2. Перегляд презентації «Домашні улюбленці» |
Грім А.Б.(15.00) |
3. Перегляд мультфільму «Про дівчинку, яка наступила на хліб» |
|
4. Весела руханка |
|
5. Читанняоповідань про добро |
Вихователі |
Вівторок
День казки
1. Весела перерва |
Вчителі фізкультури (після 3 уроку) |
2. Інсценізація казки « Сорока-білобока» |
Возна Г.В., 4-А |
3. Гра-змагання «Казкові герої» |
Ігнат О.В., Руда Г.Я., Севостьяніхіна Н.С. 2-А,2-Б,2-В |
4. Рольова гра «Ріпка» |
Грім А.Б. |
5. Розучування руханки |
Грім А.Б. |
Середа
День знань
1. Мовознавчий конкурс «Розумники і розумниці» |
2-4 класи |
2. Працюємо творчо. Виготовлення аплікації з геометричних фігур |
Тищук Л.З. 3-Б |
3. Відгадування загадок, ребусів, проведення дослідів |
1-А, 1-Б |
4. Оформлення виставки «ВухоЛапаХвіст» |
Грім А.Б. |
Четвер
День дружби
1. Весела перерва |
Вчителі фізкультури(після 3 уроку) |
2. Робимо компліменти, вчимо мирилки |
1-4 класи |
3. Година – спілкування «Ти на друга подивись» |
Щур Л.О. 3-А |
4. Читання казок, оповідань, дитячих журналів |
Вихователі |
5. Перегляд мультфільмів про дружбу |
1-4 класи |
П’ятниця
День підсумків
1. Весела перерва |
Вчителі фізкультури(після 3 уроку) |
2.Підведення підсумків, нагородження переможців |
Возна Г.В. |
Відбувся виховний захід - тварини наші друзі


В 1-б класі відбувся виховний захід - тварини наші друзі.
Домашні улюбленці


02.03.2020 р. вихованці 1-А класу переглянули відеоматеріали, що розповідали про роль тварин у житті людини; значення домашніх тварин для розвитку любові та відповідальності дітей до “менших братів” своїх. Діти також показали фото своїх домашніх улюбленців та розказали цікаві історії, що трапилися з ними.
Відбулася весела година з учнями початкової школи «Мово моя калинова»


26 лютого вихователь 3 – А класу для дітей ТПМ Гороховська С.В. провела веселу годину з учнями початкової школи «Мово моя калинова» до Міжнародного дня рідної мови. Діти відгадували казки, загадки, прислів’я, чарівні та пестливі слова, відгадували кросворд. Також школярики розповідали вірш про мову, танцювали танець, грали мовні ігри. Захід пройшов на позитиві.
Для учнів третього класу був проведений виховний захід «Наша країна – Україна»


З метою формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства та держави, звичаїв і традицій українського народу вихователь 3-А класу для дітей з ТПМ Гороховська С.В. провела виховний захід «Наша країна – Україна». Учні розповідали про національні свята, виконували мовні завдання, складали асоціативний кущ «Державні символи» та «Народні символи» України, декламували вірші, співали Гімн України, колядку, пісню, віншували. Також діти представили і прокоментували виставку своїх художніх робіт «Україна очима дітей». Вихованці під час заходу показали високий рівень національної свідомості.
Проведення майстер-класу «Голуб миру»


Вихователь 3-А класу для дітей з порушеннями мовлення Гороховська С.В. провела майстер-клас «Голуб миру» в техніці орігамі. Учні з цікавістю виконували свої вироби. Даний вид діяльності сприяє покращенню розумових та мовленнєвих можливостей організму.