Відбувся виховний захід «Шкідливі звички – шлях в безодню»


26 вересня у 9 класі відбувся виховний захід «Шкідливі звички – шлях в безодню». Метою даного заходу було продовжувати запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я підлітків; формувати вміння і навички учнів щодо власної безпеки, розуміння відповідальності за власні вчинки та їх наслідки; виховувати в учнів бажання зберегти власне здоров'я.
У ході заняття діти одержали інформацію, яка доповнила і розширила знання учнів про шкідливість куріння, вживання алкоголю та наркотиків, їх вплив на здоров’я, з’ясували причини шкідливих звичок а також спростували існуючі в молодіжному середовищі міфи про них.
Цікавою виявилася сценка «Шкідливим звичкам – ні!» у ході якої діти продемонстрували які «подарунки» можуть принести шкідливі звички підліткам.
Учні брали активну участь у проведенні заходу, були зацікавлені ним, висловлювали свої думки та ставлення до даної проблеми.
Передувало заходу анкетування учнів «Що я знаю про шкідливі звички» та створення плакатів.
Проведена профорієнтаційна гра «Видатні українці. Початок професійного шляху»


5 грудня для учнів8-11 класів з метою сприяти усвідомленому вибору майбутньої професії булла проведена профорієнтаційна гра «Видатні українці. Початок професійного шляху».
На даному занятті учні продовжували знайомитися з видатними українцями а також дізналися про початок іх професійного шляху, розширили свої знання про світ професій.
Під час проведення гри усі учні були активні , із задоволенням працювали і отримали масу позитивних вражень та емоцій, адже гра – одна з найулюбленіших форм виховної роботи для дітей будь-якого віку.
Година здоров`я «Будьмо спритні та завзяті»


З метою виховання в учнів здорового способу життя вихователь Гороховська С.В. провела в 1-А класі годину здоров`я «Будьмо спритні та завзяті». Діти продемонстрували навики виконання зарядки, вправ з м`ячами, обручами, кеглями. Учні змагалися в естафетній боротьбі, грали рухливі ігри. Діти отримали заряд бадьорості, массу задоволення, позитивних емоцій.
Відбулася весела година «Щедра осінь»


В останні дні листопада з метою формування в учнів ціннісного ставлення до природи та виховання здорового способу життя вихователь 1-А класу для дітей з ТПМ Городиська М. М. провела з учнями веселу годину «Щедра осінь». Діти відновили в пам‘яті ознаки осені, назви фруктів, овочів, перелітних та зимуючих птахів, кольори. Під час заходу було використано загадки, прислів`я. Вихователь розвивала зв`язне мовлення учнів, увагу та спритність. Вихованці весело провели час під час рухливих ігор та естафет «У ведмедя у бору», «Горобці та кіт», «Збери врожай»та ін.
Проведення заняття профілактики та лікування ВІЛ/СНІДУ


12 грудня 2017 року з учнями старших класів проведено заняття «ВІЛ/СНІД: передбачити, уникнути, не захворіти» з залученням Кушнір В.І., лікаря відділу амбулаторно-клінічного відділення профілактики та лікування ВІЛ/СНІДУ Тернопільського обласного наркодиспансеру. Учні ознайомились з шляхами зараження та запобігання ВІЛ-інфекцією. Метою заняття було формування в учнів розуміння того, що здоровий спосіб життя є гарантом запобігання ризику та формування толерантного ставлення до ВІЛ-інфікованих людей.
Проведено виховну бесіду на тему, присвячену річниці розстрілу в Монреалі


06 грудня 2017 року для учнів старших класів класними керівниками було проведено виховну бесіду на тему присвячену річниці розстрілу в Монреалі.
Масове вбивство у Політехнічній школі Монреаля - стрілянина у Політехнічній школі Монреаля 6 грудня 1989 року, під час якої злочинець Марк Лепін розстріляв 14 студенток та поранив 13 інших. Розстріл жінок у Монреалі мав великий резонанс у канадському суспільстві: він загострив увагу на проблемі насильства проти жінок
Підґрунтя трагедії
З початком «тихої революції» у Квебеку у 1960-х роках жінки почали відігравати значимішу роль у житті суспільства. Велику роль у заохоченні жінок займатися нетрадиційними для них професіями відігравав рух фемінізму. У 1970-х та 1980-х роках багато жінок поступало у технічні ВУЗи Монреалю та Канади. Система заохочень для жінок у коледжах та університетах викликала незадоволення у незначної частини чоловіків. Саме до цієї категорії незадоволених належав 25-річний Марк Лепін, який звинувачував фемінізм та жінок у своїх життєвих негараздах та неможливості потрапити до Політехнічної школи Монреалю.
Перебіг подій
Увечері 6 грудня 1989 року, у передостанній день занять перед різдвяними канікулами Марк Лепін приніс до Політехнічної школи напівавтоматичну гвинтівку з якою мав намір розправитися із студентками і також передсмертний лист, в якому звинувачував фемінізм та жінок у своїх життєвих негараздах. Стрілянину Лепін почав у коридорі, де загинула перша жертва. Далі він перейшов до аудиторії 303, в якій відвідували заняття студенти: 10 жінок і 48 чоловіків. Наголосивши, що він ненавидить фемінізм, Лепін зробив два постріли у стелю та наказав чоловікам вийти у коридор і почав розстрілювати студенток, які залишилися в аудиторії. Від куль загинуло шість жінок, решта отримали різні ступені поранення, але залишилися в живих.
Розправившись із студентками в аудиторії 303 Лепін вийшов у коридор і почав полювати за студентами в інших аудиторіях та їдальні, де загинуло ще дві жінки. На третьому поверсі школи Лепін увірвався до аудиторії 311, де 26 студентів здавали усні іспити і відкрив стрілянину без розбору по всім хто ховався між партами. Стрілянина у школі тривала близько 20 хвилин, під час якої Лепін застрелив у загальній кількості 14 жінок та поранив 13 інших студентів, серед них також чотирьох чоловіків. Після бійні у школі МаркЛепін покінчив життя самогубством.
Наслідки
Стрілянина у Монреалі стала найбільшим масовим вбивством у Канаді і шокувала багатьох у країні і світі. Щорічно, 6 грудня відмічається «Національний день запобігання насильства проти жінок».
Проведений тиждень права


З 04 по 10 грудня 2017 року в школі-інтернаті з метою формування в учнів правових знань і правової культури був проведений тиждень права.
Заплановані заходи:
1. Анкетування учнів (виявлення рівня обізнаності учнів про свої права): більшість школярів обрали відповіді, що вони отримують інформацію про права дитини зі шкільної програми, частина — ще й від батьків та зі ЗМІ.
2. З учнями 9 класу (04.12) проведено бесіду “Як не стати жертвою злочину”. Діти отримали інформацію про різні способи захисту себе у різних небезпечних ситуаціях, ділилися своїми знаннями та досвідом виходу зі складних ситуацій.
3. Учні старших були поінформовані про подію, що сталася 6 грудня 1989 року - вбивство 14 студенток в одному з університетів Монреаля.
4. З учнями 11 класу (06.12) був проведена дискусія на тему “Молодіжні субкультури”. Діти переглянули фото та відеоматеріали з даної проблематики, висловлювали свої думки до даного суспільного явища.
5. Бесіда з учнями 9 класу “Юридична відповідальність підлітків” (07.12). Школярі наводили різні приклади різних правопорушень (дисциплінарних, цивільних, адміністративних, кримінальних), розв’язували правові задачі.
6. Проведення уроку “Права людини” (07.12). Учні школи-інтернату пригадали основні статті Загальної декларації прав людини, висловили своє ставлення до дотримання прав людини за кордоном та Україні.